Vedení účetnictví a daňové evidence
Převezmeme prvotní doklady od klienta (faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, obchodní smlouvy, platební kalendáře a další doklady) potřebné k zaúčtování. Po kontrole a zaúčtování dokladů předáváme klientovi výkazy o stavu hospodaření, přehledy neuhrazených pohledávek a závazků a sestavenou účetní závěrku. Případně další informace dle individuální dohody.
Vedení účetnictví a daňová evidence v kostce
- pro podnikatelské subjekty
- pro rozpočtové a přispěvkové organizace
- účetní deník
- hlavní kniha
- výkaz zisků a ztrát ve zkráceném i plném rozsahu
- rozvaha zisků a ztrát ve zkráceném i plném rozsahu
- příloha roční účetní závěrky ve zkráceném i plném rozsahu
- zpracování daňového přiznání
Nejste spokojeni s Vaším partnerem v oboru vedení účetnictví a daňové evidence?
Rádi Vám pomůžeme! Kontaktujte nás. Rádi pro Vás uděláme nabídku našich služeb v oboru účetní a daňové evidence.